اس ام اس ساعت ck طرح لارنس
نوشته شده توسط : حسین نصیری

اس ام اس ساعت ck طرح لارنس

می دونی خدا با اینکه می دونم

هیچ وقت جوابی از تو در غالب یه موجود خاکی نخواهم شنید

و هیچ وفت موفق به دیدار خاکی با تو نخواهم بود ولی وقتی فکر می کنم

که تو هستی و گوش می دی ارومتر می شم

اس ام ساعت ck طرح لارنس

دوست داشتم عاشق بودم نمی دونم عاشق کی یا چی ولی هر چی که باشه

از جنس پاک به زلالی آب ،به مهربونی تو شاید این حال و احوالی

که برام هست به دلیل نبود همین عشق هست

اس ام اس ساعت ck طرح لارنس

کسی تو را تا حالا ندیده حتی انهایی که می گن عاشق تو هستن

ای کاش یه جوری با من حرف می زدی همین الان جوابم را می دادی

حد اقل یه آره یا نه می گفتی

نمی دونم خودت بهتر می دونی چه جوری

اس ام اس ساعت ck طرح لارنس

می دونی خدا دلم بهونت را گرفته

خیلی دل تنگم اشکم در اومد بغض تو گلوم شکست

اس ام اس ساعت ck طرح لارنس

می دونی ای آرام جان خیلی دوست داشتم

یه روح آزاد بودم به بند این تن خاکی نبودم سبک بودم و رها

به فکر گرسنگی به فکر مایحتاج خاکی نبودم

اس ام اس ساعت ck طرح لارنس

خدایا من درکلبه فقیرانه خود چیزی دارم

که تودر عرش کبریایی خود نداری

من چون توئی دارم وتوچون خود نداری

اس ام اسساعت ck طرح لارنس

وقتي بهم بخشيدي و ازم گرفتي فهيمدم معادله زندگي نه غصه خوردن واسه داشته هاس

نه شاد بودن واسه داشته ها و وقتي به ازاي نداشته ها بهم چيزاي ديگه اي دادي

اون وقت به بزرگي و مهربونيت بيشتر پي بردم

و فهميدم بيشتر از اون چه که هست بايد مهربون باشم

اس ام اس ساعت ck طرح لارنس

ما ایم که گه نهان و گه پیداییم

گه مومن و گه یهود و گه ترساییم

تا این دل ما قاعد هر دل گردد

هر روز به صورتی برون می اییم

اس ام اس ساعت ck طرح لارنس

الله

مرگ را دانم

ولی تا کوی دوست

راهی اگر نزدیک تر میدانی بگو

اس ام اس ساعت ck طرح لارنس

الله

دوباره تنها شدم

من موندم و من

هوا هم مثل افکار من خاک گرفته

همجا غبار غلیظی از خاک پخش شده

نمیدونم تو ذهنم دنبال چی میگردم

ولی هرچی که هست داره دیوونم میکنه خدا

اس ام اس خرید ساعت ck طرح لارنس





:: بازدید از این مطلب : 822
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: